Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Rodzicielska Biblioteczka Laicka

Kryształowy Swiecznik II

Również w tym roku zostałam nominowana do Kryształowego Swiecznika - nagrody, ufundowanej przez Marszałkinię Sejmu Wandę Nowicką, którą przyznaje osobom, zasłużonym w obronie laickosci w Polsce.

Anonimowemu Dobrodziejowi, albowiem nie wiem i nie mogę dojsć do tego, kto mnie zgłosił, serdecznie dziękuję!!!!!!!!!!!!!

Jakkolwiek opis mojej osoby na stronie Marszałkinii jest bardziej niż lakoniczny, sądzę, iż zaszczyt ten spadł na mnie głównie dzięki Martom, cyklowi "Etyka w szkole", publikowanemu w "Faktach i Mitach", mojej działalnosci na samym portalu "Etyka w Szkole", za poruszanie wielu niewygodnych czy trudno omawialnych tematów zwłaszcza na poziomie Rodziców i Dzieci.

Zanim zachęcę i z góry podziękuję za głosowanie na mnie, pragnę podziękować z całego serca i umysłu moim Najwspanialszym pod Słońcem Czytelnikom! Zmobilizowaliscie się w sposób, który przerósł wszelkie moje wyobrażenia o więzi publicysta - Czytelnik! W niezliczonych wiadomosciach, które od Was dostaję piszecie do mnie z ogronmą dozą ciepła, zaufania, zaangażowania i osobitego uczucia. Kiedy jedna z Czytelniczek napisała mi, że już głosowała, gdy tylko otrzymała smsa, łzy stanęły mi w oczach - sms brzmiał bowiem "Nasza Aga została nominowana - głosuj!" Przywilej bycia "Waszą Agą" jest wart więcej niż wszystkie kryształowe swieczniki z kandelabrami do pary razem wzięte!!!!! DZIĘKUJĘ...

Dziękuję też za wsparcie duchowe i organizacyjne w pierwszym rzędzie Markowi, który robi co może i mnie kopie w przysłowiowe cztery litery, żebym nie opuszczała rąk. Kindze, Dorocie, Ewie, Oldze, uczestniokom grupy "Nasze dzieci nie chodzą na religię" i dziewczynom z grup "Czarownice". I wszystkim, którzy oddali głos, odezwali się do mnie i mnie czytają :-)

A oto łącze, pod którym można na mnie oddać głos :

http://www.wandanowicka.eu/component/content/article.html?id=1196

Dziękuję !!!!!!!!!!!!

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article