Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Rodzicielska Biblioteczka Laicka

Dziękuję!

Dziękuję!

Drodzy i Szanowni Czytelnicy! Jak wynika ze strony głosowania Marszałkinii Nowickiej (wciąż czekam na jakieś oficjalne potwierdzenie...) http://www.wandanowicka.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=1196 zostałam, dzięki Wam, laureatką głosowania Czytelników, Internautów, urządzanego przez Marszałkinię równolegle z przyznaniem Kryształowego Swiecznika. Nie wiem, ilu języków potrzeba by było użyć, żeby powiedzieć Wam "dziękuję" za tę wspólną przygodę i wspólną wygraną. Bo, jak już pisałam, dla mnie, wygraliśmy ją razem, jestem wszak rzecznikiem prasowym Waszych pomysłów i potrzeb.

Dziękuję Wam za te emocjonujące chwile, za Wasze głosy, za wszystkie wiadomości pełne ciepła, zachęty i przyjaźni, droższe mi niż wszelakie nagrody! Rozdanie nagród w niedzielę w Warszawie. Cdn :-)

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article